NÁŠ ZÁVAZEK
VŮČI VÁM

Naším cílem je udržet si vaši důvěru tím, že s vašimi osobními údaji budeme vždy zacházet s respektem a umožníme vám mít nad nimi dohled.

Je důležité, abyste věděli, jaké osobní údaje shromažďujeme a jak je používáme. Seznam subjektů, které zpracovávají vaše údaje, v závislosti na tom, kde si vytvoříte účet, naleznete nad sekcí „Kontakt“.

Vynasnažili jsme se, aby naše vysvětlení byla stručná a srozumitelná. Pokud si však přejete získat více informací nebo nám chcete položit nějaké otázky, kontaktujte prosím našeho správce ochrany údajů prostřednictvím kontaktních informací uvedených v oddíle „Kontakt“ níže.

V případě, že v našich opatřeních na ochranu soukromí provedeme nějaké změny, upozorníme vás na to. A pokud to bude nutné, požádáme vás o váš souhlas.

Pravidla Ochrany Soukromí
OZNÁMENÍ O OCHRANĚ
OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Oznámení o ochraně osobních údajů se týká právě vás. Jak se vás toto oznámení týká, záleží na způsobu vaší interakce s námi. Pokud si například:

  1. 1.
    Kupte si od nás vstupenku, použijeme informace, které nám poskytnete, abychom splnili naše povinnosti a povinnosti partnerů akce (umělec, promotér, nahrávací společnost nebo místo konání) vůči vám při poskytování této služby, a pokud je to povoleno, budeme vás informovat o další události, které by vás mohly zajímat.
  2. 2.
    prohlížíte naše stránky, používáme soubory cookie, abychom vám mohli nabídnout bezproblémový zážitek šitý na míru.

Vaše volby a práva v jednotlivých situacích jsou podrobněji vysvětleny níže.

SHRNUTÍ

Klikněte na ikonu, abyste získali více informací, nebo sjeďte dolů a přečtěte si celé naše zásady.

Jaké informace vlastníme a kde jsme je získali

Shromažďujeme a ukládáme různé typy informací, které nám poskytujete, když si vytváříte účet, kupujete vstupenky, kontaktujete nás a používáte naše webové stránky, aplikace a sociální média. Získejte více informac

Jakým způsobem používáme vaše údaje a proč

Vaše informace shromažďujeme a používáme z mnoha důvodů, například abychom vám pomohli poskytnout informace o vašich oblíbených pořadech, sdílet novinky, pro marketingové účely a pokud to vyžaduje zákon. Získejte více informac

S kým vaše informace sdílíme a proč

Vaše údaje sdílíme s partnery, kteří se podílejí na organizaci akcí, jako jsou umělci, promotéři, a místa konání, a s dalšími třetími stranami, které mají vztah k nabízené službě. Získejte více informac

Vaše volby a práva

Kromě jiných práv máte také právo vybrat si, zda od nás budete chtít přijímat marketingové materiály. Dále máte právo na přístup k informacím, které o vás vlastníme. Získejte více informac

Péče o vaše údaje

Vždy činíme nezbytné kroky pro to, aby vaše údaje byly chráněny a bezpečným způsobem je likvidujeme, pokud je již dále nepotřebujeme. Získejte více informac

Kontaktujte nás

Pokud máte jakékoli dotazy nebo připomínky k tomuto oznámení, případně ke způsobu, jakým nakládáme s vašimi údaji, obraťte se na nás. Získejte více informac

Pravidla Ochrany Soukromí
JAKÉ ÚDAJE MÁME
A KDE JE ZÍSKÁVÁME

Když shromažďujeme vaše osobní údaje, ukládáme je do našich zákaznických databází, jako jsou naše platformy se vstupenkami sloužící ke správě vašeho přístupu k událostem, naše platební platformy pro zpracování vašich objednávek, naše platformy zákaznické podpory pro správu vašich dotazů a náš marketingový systém pro komunikaci s vámi, a to v závislosti na vašich volbách.

Vzhledem ke globální povaze našeho podnikání se některé produkty a služby, které nabízíme, mohou lišit a nemusí být dostupné na trhu, kde máte účet.

  • Když si vytvoříte účet a zakoupíte vstupenky. Když si vytvoříte účet, zakoupíte vstupenku, zaregistrujete se do předprodeje nebo si necháte vstupenku předat od přítele, budeme shromažďovat informace přímo od vás. V závislosti na službě, kterou poskytujeme, se může jednat o vaše kontaktní a fakturační údaje, jako je vaše jméno, adresa, poštovní směrovací číslo, e-mail, telefonní číslo a číslo kreditní karty.
  • Když si zakoupíte vstupenky od třetích stran. Když si zakoupíte vstupenky na stránkách elektronických prodejen třetích stran, příslušná třetí strana nám zašle informace, jako jsou vaše kontaktní a fakturační údaje a informace o nákupu vstupenek, abychom vám mohli vstupenky přidělit.
  • Při používání našich webů a aplikací: Když používáte naše weby nebo aplikace, můžeme k pasivnímu shromažďování údajů o vás, jako je prohlížeč a zařízení, které používáte, používat sledovací nástroje, jako jsou soubory cookie prohlížeče a webové majáky a technologie, jako je GPS a WiFi. , vaši IP adresu, vaši polohu, web, ze kterého jste přišli, k čemu jste náš web/aplikaci používali a nepoužili, nebo web, který navštívíte, když nás opustíte. Další informace o tom, jak tyto informace shromažďujeme, naleznete v našich Zásady Používání Souborů Cookie.
  • Zkušenosti fanoušků a podpora zákazníků. Když kontaktujete naše týmy zákaznických služeb s dotazem nebo když nám poskytnete svůj názor, zaznamenáme tuto výměnu pro účel dokazování a abychom vám mohli poskytnout podporu ve vztahu k vaší žádosti.
  • Když používáte sociální média a veřejná online fóra. Když použijete funkci sociálních médií v rámci našich webových stránek nebo aplikací a zveřejníte příspěvek na platformách sociálních médií nebo ve veřejném prostoru, případně na některé z našich webových stránek. Příslušná stránka sociálních médií nám o vás poskytne některé informace.
  • Přístupnost. Pokud máte speciální požadavky na přístup k našim akcím, chceme se ujistit, že získáte nejlepší možný zážitek. K tomu potřebujeme shromáždit informace o vašich požadavcích. Uděláme to pouze jednou, vaše požadavky pak zaznamenají pro příště, kdy se vrátíte a zakoupíte si přístupnou vstupenku.
  • Když prodáte vstupenku na Ticketmaster. Potřebujeme o vás získat informace, jako je platné ID, v rámci našich požadavků Poznej svého zákazníka (KYC). Po ověření vaší identity tyto informace bezpečným způsobem vymažeme. Kromě toho od vás můžeme shromažďovat informace, když používáte naše služby jako prodejce, včetně dalších identifikačních údajů, jako je vaše daňové identifikační číslo.
  • Zpracování údajů o dětech. V několika málo případech, kdy shromažďujeme osobní údaje od dětí, vždy žádáme o souhlas rodičů a shromažďujeme takové informace pouze pro účely uvedené v době shromažďování.
  • Geodemografické údaje. Můžeme shromažďovat nebo používat dodavatele, jako jsou reklamní a marketingoví partneři, kteří shromažďují geodemografické údaje, jako je věková skupina nebo pohlaví, informace o akcích, které se vám líbí, nebo o produktech, které si kupujete, což nám pomáhá přizpůsobit naše služby vašim potřebám. Pokud si nepřejete, abychom měli přístup k těmto údajům, přečtěte si prosím informace v části „Vaše Práva a Volby“ níže.
  • Informace používané pro zdravotní/bezpečnostní účely. Můžeme získávat informace o kupujících vstupenek a účastnících akcí pro účely dodržování předpisů v souvislosti s infekčními chorobami v rozsahu požadovaném platnými právními předpisy. Tyto informace mohou zahrnovat jméno, kontaktní údaje, umístění sedadel a časy příchodu a odchodu.

V situacích, kdy třetí strana vyžaduje pro organizátora akce shromáždění informací o zdravotním stavu (například výsledky testů), se prosím seznamte s jejími zásadami ochrany osobních údajů a podmínkami, abyste zjistili, jakým způsobem byly vaše údaje shromážděny a použity.

JAK UŽÍVÁME VAŠE
ÚDAJE A PROČ

V tomto oddíle je vysvětleno, jak používáme vaše údaje, a je v něm uveden právní základ k jejich používání.

  1. 1.
    K plnění smlouvy, kterou s vámi uzavřeme
    • Když provedete nákup. Když s námi uzavřete smlouvu (například na nákup zboží nebo letenky), použijeme vaše údaje k tomu, abychom mohli:
      • zpracovat vaši objednávku
      • poslat vám e-maily zákaznického servisu včetně informací o rezervaci a upozornění na akci
      • zpracovat platbu a
      • poskytnout vám zákaznickou podporu.
    • Partneři, kteří se podílejí na organizaci akcí. Ke sdílení s partnery, kteří se podílejí na organizaci akce a poskytují na ní své služby, jako jsou organizátoři nebo místo konání, aby vám mohli přidělit křeslo nebo vás upozornit na případné změny akce, případně vám sdělit důležité informace ohledně akce.
    • Registrace fanoušků. Některé naše akce nabízejí pro fanoušky předprodej. Pokud nám poskytnete své údaje, zpracujeme je, abychom zabránili nákupu falešných vstupenek. Nemusíte se stát ověřeným fanouškem a pokud vám bude odepřen přístup, nebude vám to bránit v pozdějším nákupu vstupenek.Úplné informace o tom, jak používáme vaše informace, naleznete v nejčastějších dotazech od fanoušků v Severní Americe a ve světě.
    • Soutěže a doporučení. Vaše údaje můžeme použít k potvrzení vaší registrace na akci nebo do soutěže. Můžete nám poskytnout údaje o svém příteli, například prostřednictvím naší doporučovací služby, která slouží k tomu, abyste o našich webových stránkách řekli svému příteli nebo abyste si zakoupili dárkovou kartu. Informace o vašem příteli použijeme pouze k poskytnutí vámi požadovaných služeb. Váš přítel nás může kontaktovat a požádat nás o vymazání údajů o jeho osobě.
  2. 2.
    Pro naše oprávněné obchodní zájmy
    • Marketing. V souladu s tím, co je uvedeno níže, a v případě, že to povolují místní zákony. Abychom vás kontaktovali s informacemi nebo nabídkami o nadcházejících událostech, produktech nebo službách (platí pro trhy, které se opírají o tento zákonný základ), například prostřednictvím e-mailu,oznámení push, upozornění na webové stránky, SMS nebo platforem sociálních médií. Své marketingové preference můžete kdykoli změnit, viz část „Vaše Práva a Volby“ níže.
    • Reklama a soubory cookie. V souladu s tím, co je uvedeno níže, a v případě, že to povolují místní zákony. Ty nám pomáhají umísťovat na naše webové stránky a aplikace přizpůsobenou reklamu a marketingové zprávy (více informací naleznete pod odkazem Zásady Používání Souborů Cookie).
    • Průzkum trhu a zpětná vazba od fanoušků. K provádění průzkumu trhu a analýz, které nám pomáhají zlepšovat a přizpůsobovat naše produkty a služby, abychom vás mohli kontaktovat s průzkumy spokojenosti nebo abychom vás zařadili do průzkumů mezi uživateli, jako jsou například ohniskové skupiny. U tohoto typu kontaktů nabízíme možnost odhlášení, pokud si je již nepřejete dostávat.
    • Personalizace. Abychom se ujistili, že naše zprávy a webové stránky jsou pro vás relevantní (v závislosti na vašem trhu), například když máte oblíbené interprety a žánry, pokud jste si zakoupili vstupenky, navštěvujete představení s přáteli a jakékoli předprodeje, které vás zajímají, budeme vás informovat o podobných události, o kterých si myslíme, že by vás mohly zajímat. Vytvoříme uživatelský profil s informacemi, které o vás víme a jak využíváte naše služby. Vypnutím personalizace nebudete dostávat žádná osobní doporučení a veškeré zpravodaje, které odebíráte, budou obecné (ačkoli pokud jste požádali o zasílání upozornění na konkrétní umělce nebo místa, budete je stále dostávat).

      Budeme i nadále provádět profilovací činnosti tam, kde to potřebujeme, abychom vám mohli poskytovat naše služby, například pro účely prověřování podvodů a pokud o to výslovně požádáte, jako je předprodej ověřeného fanouška.

  3. 3.
    Pro naše převážně oprávněné obchodní zájmy
    • Abychom zabránili nebo odhalili nezákonné jednání, chránili nebo prosazovali naše zákonná práva nebo jinak jednali v souladu se zákonem. Abychom se například ujistili, že se vstupenky dostanou do rukou skutečných fanoušků. Pro tyto účely můžeme vaše údaje použít k tomu, abychom zabránili překupničení se vstupenkami, zneužití našeho duševního vlastnictví (např. naší značky nebo značky partnera, který se podílí na akci), podvodům a jiným zločinům.
    • Ochrana webu. Tato stránka je chráněna reCAPTCHA Enterprise a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.
    • Bezpečnost akcí. Chráníme naše fanoušky a zajišťujeme bezpečnost nás i našich partnerů, kteří se na akcích podílejí.
  4. 4.
    Tam, kde jste poskytli souhlas
    • Marketing. Pokud to místní zákony umožňují, Abychom vás kontaktovali s informacemi nebo nabídkami o nadcházejících událostech, produktech nebo službách (platí pro trhy, které se opírají o tento zákonný základ), například prostřednictvím e-mailu, oznámení push, upozornění na webové stránky, SMS nebo platforem sociálních médií. Své marketingové preference můžete kdykoli změnit,viz část „Vaše Práva a Volby“ níže.
    • Služby založené na lokalizaci. Naše aplikace například vyžadují povolení lokalizace pro funkce, jako je procházení akcí v blízkosti vaší polohy a přijímání push notifikací o těchto akcích nebo zobrazení své polohy na mapě během akce.
    • Reklama a soubory cookie. Pokud to místní zákony umožňují, Ty nám pomáhají umísťovat na naše webové stránky a aplikace přizpůsobenou reklamu a marketingové zprávy (více informací naleznete pod odkazem Zásady Používání Souborů Cookie).
    • Bezbariérový přístup. Ke zpracování údajů o vašem zdravotním stavu, abychom mohli vyhovět vašim požadavkům na přístup, tam, kde je výslovně vyžadováno poskytnutí vašeho souhlasu.
    • Obchodní partneři. Někdy také spolupracujeme s obchodními partnery, se kterými sdílíme informace. Jedná se o správce údajů třetích stran, se kterými spolupracujeme na poskytování služeb s přidanou hodnotou, jako jsou naše cestovní balíčky, sponzoři nebo exkluzivní předprodeje. Za určitých okolností, kdy není nutné, abychom údaje sdíleli ke splnění smlouvy, o kterou jste požádali, vás před sdílením požádáme o svolení a poskytneme vám informace o tom, co bude s kým sdíleno.
  5. 5.
    Ochrana vašich životně důležitých zájmů
    • Zdraví a bezpečnost. Veškeré informace, které shromáždíme my nebo naši partneři z řad třetích stran v souladu s platnými požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost, budou použity pouze ke kontaktování účastníků nebo sdíleny s příslušnými místními vládními činiteli. Tyto informace jsou pravidelně mazány.
Pravidla Ochrany Soukromí
Pravidla Ochrany Soukromí
S KÝM SDÍLÍME
VAŠE ÚDAJE A PROČ
  • Společnosti skupiny Ticketmaster. V rámci skupiny Ticketmaster a přidružené skupiny společností, na které se odkazuje níže a které pro nás poskytují služby, jako je marketing, profilování, podávání zpráv nebo technická a produktová podpora.
  • Třetí strany, které poskytují služby naším jménem. Naši poskytovatelé služeb třetích stran, z nichž někteří se mohou nacházet mimo vaši jurisdikci. Patří mezi ně:
    • Poskytovatelé cloudového hostingu dodávající IT infrastrukturu, na které jsou postaveny naše globální produkty a systémy;
    • platební platformy poskytující infrastrukturu pro zpracování plateb;
    • externí týmy zákaznické podpory, které pomáhají reagovat na vaše dotazy;
    • poskytovatelé zabezpečení údajů, kteří nám pomáhají udržovat naše platformy bezpečné a chráněné; a
    • poskytovatelé marketingu, kteří nám zajišťují analýzu dat, marketingovou komunikaci a reklamu.
  • Jelikož jsme globální společnost, naši poskytovatelé služeb se mohou na jednotlivých trzích lišit, nicméně níže uvádíme naše hlavní globální poskytovatele:

    DodavatelPopis podpůrných služebLokace
    Ticketmaster LLC & Ticketmaster UK LimitedUdržuje naše produkty a nástroje pro prodej vstupenek.Severní Amerika
    ZenDeskCloudové služby zákaznické podpory (kontaktní centra).Severní Amerika
    Braintree, služba společnosti PayPal Inc.Globální online platforma pro zpracování plateb umožňující digitální a mobilní platby jménem spotřebitelů a obchodníků.Severní Amerika
    Oracle America Inc.Výpočetní řešení zajišťující úložiště dat, cloudové platformy, zpracování financí a software pro správu infrastruktury.Severní Amerika
    OneTrust LLCCloudový software pro správu zajišťující automatizované nástroje pro hodnocení ochrany osobních údajů, skenování webových stránek, dodržování předpisů ohledně souborů cookies a správu incidentů a narušení.Severní Amerika
    Salesforce Inc.Cloudový tiketovací systém pro služby podpory (CRM, automatizace marketingu a analýzy).Severní Amerika
    Concentrix CVG FilipínyExterní zákaznická podpora poskytující služby kontaktního centra (kombinace prodejních hovorů, hovorů zákaznické podpory a e-mailů napříč různými tiketovacími systémy).Manila, Mauricius
    Microsoft CorporationPočítačový software a související služby.Severní Amerika
    Amazon Web Services (AWS)Služba pro cloudový hosting a infrastrukturu zajištující bezpečný hosting a úložiště pro výpočetní řešení.Severní Amerika
  • Partneři, kteří se podílejí na organizaci akcí. Partneři, kteří se podílejí na organizaci akcí, jsou subjekty, se kterými spolupracujeme na organizování akce, jako jsou promotéři, místa konání nebo umělci. Vaše informace sdílíme s těmito partnery, aby mohli zajistit organizaci akce, a z dalších důvodů popsaných v jejich zásadách ochrany osobních údajů. S partnery akce vás seznámíme, jakmile si zakoupíte vstupenku, abyste věděli, kdo bude mít přístup k vašim údajům, a vy tak budete mít možnost přihlásit se k odběru jejich marketingových nabídek. (v závislosti na příslušném trhu).
  • Prodej vstupenky na Ticketmaster. Pokud si koupíte nebo prodáte vstupenky na našich webových stránkách, můžeme vaše údaje sdílet s kupujícím nebo prodávajícím (podle potřeby) za účelem vyřízení objednávky – to znamená, že dostanete vstupenku, kterou jste si zakoupili nebo za kterou jste zaplatili.
  • Produkty třetích stran. Pokud jste zakoupili jakékoli zboží a služby poskytované třetími stranami (např. pojištění vstupenek nebo zboží), budeme s nimi sdílet údaje, které jim umožní zpracovat a vyřídit vaše objednávky. Při platbě online je může zpracovat Braintree, poskytovatel online plateb a služba PayPal. Další informace o tom, jak Braintree zpracovává osobní údaje související s platbami kreditními kartami, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů společnosti Braintree.
  • Obchodní partneři. Jedná se o třetí strany, se kterými spolupracujeme při poskytování služeb s přidanou hodnotou. Jelikož se služby nabízené obchodními partnery, se kterými spolupracujeme, mezi sebou liší, poskytneme vám včasné informace o tom, kdy s nimi budou údaje sdíleny a že budou zpracovány v souladu s jejich oznámením o ochraně osobních údajů.
  • Zveřejnění v souladu se zákonem. Informace můžeme sdílet v případě vydání soudního příkazu nebo předvolání. Informace můžeme sdílet také v případě, že to povolí vládní agentura nebo vyšetřovací orgán nebo pokud to vyžaduje zákon. Informace můžeme sdílet také v případě, že vyšetřujeme potenciální podvod.
  • Nástupci. Informace můžeme sdílet s jakýmkoli nástupcem celé naší společnosti nebo její části. Například v případě prodeje části naší společnosti můžeme v rámci příslušné transakce předat seznam našich zákazníků.

Vaše údaje můžeme sdílet z důvodů, které nejsou popsány v těchto zásadách. Předtím, než tak učiníme, vás o tom budeme informovat.

VAŠE VOLBY
A PRÁVA

Vaše práva a volby se mohou lišit v závislosti na zemi, ze které přistupujete k našim službám. Tyto informace jsou rozděleny níže. Aby si mohli fanoušci zakoupit vstupenky a získat k nim přístup, musí si nejprve vytvořit účet Ticketmaster a poskytnout osobní údaje. To nám pomáhá lépe sloužit potřebám jednotlivých fanoušků a vydávat digitální vstupenky. Pokud se při vytváření účtu rozhodnete neposkytovat své údaje, nebudou si fanoušci moci zakoupit digitální vstupenky a mít k nim přístup

  1. 1.
    Vaše volby

    Pokud jste nám udělili svůj souhlas (platí pro naše trhy, které jsou závislé na souhlasu), můžete jej odvolat následovně:

    • Chcete-li přestat dostávat naše marketingové nabídky, můžete změnit své preference v nastavení účtu. Postupujte podle pokynů k odhlášení v kterémkoli e-mailu, který vám pošleme, nebo nás kontaktujte a my to uděláme za vás.
    • Chcete-li se odhlásit z používání souborů cookie a sledovacích nástrojů, přečtěte si naše Zásady Používání Souborů cookie. To můžete provést také aktualizováním svých preferencí v nástroji pro správu souborů cookie na kterékoli z našich webových stránek a ve všech našich aplikacích.
    • Chcete-li vypnout sledování polohy a push notifikace, můžete změnit nastavení vašeho zařízení nebo vypnout lokalizaci. Vypnutí push notifikací na webu provedete v nastavení prohlížeče.

    V případech, kdy jsme uplatnili oprávněný zájem (platí pro naše trhy založené na oprávněném zájmu), můžete proti tomuto postupu vznést námitku takto:

    • Chcete-li se odhlásit ze zasílání našich marketingových sdělení, můžete změnit své preference v rámci svého účtu, postupovat podle pokynů k odhlášení v kterémkoli z e-mailů, které vám zasíláme, nebo se můžete obrátit na nás a my tyto kroky provedeme za vás.
    • Personalizaci můžete změnit v preferencích ve vašem účtu. Pokud tato možnost není k dispozici, kontaktujte nás a my to uděláme za vás.
    • Pokud si nepřejete, abychom vás kontaktovali s žádostmi o získání zpětné vazby od fanoušků, můžete se odhlásit prostřednictvím mechanismů ve zprávách, které vám zasíláme, nebo nás kontaktujte a my to uděláme za vás.
  2. 2.
    Vaše práva

    Jako globální společnost se naši fanoušci nacházejí po celém světě, v závislosti na vašem trhu existují specifické zákony a předpisy týkající se práv na ochranu soukromí, jako je GDPR v Evropě, LGPD v Brazílii a CCPA ve Spojených státech. Níže uvedená práva mohou platit na vašem trhu.

    • Právo požadovat, aby byly vaše informace vymazány, jinak známé jako vymazání nebo omezení dalšího použití. Právo na smazání nebo vymazání vašeho účtu nelze uplatnit v případě, že máte vstupenku nebo transakci na budoucí akci, i když jste si tyto vstupenky vytiskli nebo obdrželi, takže po skončení akce lze tento požadavek uplatnit. Smazání vašeho účtu bude mít za následek ztrátu přístupu k jakýmkoli digitálním aktivům (tj. NFT), které můžete vlastnit.
    • Právo vyžádat si kopii informací, které o vás uchováváme, známé také jako právo na přístup.
    • Máte právo na opravu, změnu nebo aktualizaci údajů, které jste nám poskytli (pokud u nás máte účet, můžete to provést také přihlášením se a aktualizováním vašich údajů).
    • Máte právo vyjádřit nesouhlas s jakýmkoli automatizovaným rozhodnutím, které o vás učiníme. Automatizované rozhodnutí je rozhodnutí přijaté bez jakéhokoli lidského zásahu, které má právní důsledky (např. ověření kreditu). Obvykle neprovádíme automatizovaná rozhodování, ale pokud tak učiníme, oznámíme vám, kde se taková rozhodnutí přijímají.

    Pro uplatnění některého z výše uvedených práv nás prosím kontaktujte prostřednictvím našeho webového formuláře (zde). Chcete-li to provést, použijte e-mail spojený s vaším účtem, abychom mohli vyhledat vaše osobní údaje. Můžete určit oprávněného zástupce, který bude vaším jménem podávat nároky. Aby mohl být zmocněný zástupce považován za ověřeného, musíte zmocněnému zástupci předložit podepsané písemné čestné prohlášení nebo plnou moc k podání takových požadavků. Před zpracováním žádosti zástupce vás můžeme kontaktovat, abychom ověřili vaši identitu. Nedodržení těchto pokynů může mít za následek, že nebudeme moci vaši žádost zpracovat.

    Vezměte prosím na vědomí, že ačkoli pečlivě posuzujeme každou žádost, kterou obdržíme, vaše práva a lhůty pro uplatnění vašich práv se mohou lišit v závislosti na tom, kde žijete, a my nemusíme být schopni vaší žádosti vyhovět. V tom případě vysvětlíme proč.

    You have certain choices about how we use your information.
    You have rights pertaining to the collection, use, and sharing of your personal information.
    Depending on where you live, you may have specific rights around your personal information. Below we explain what those rights are and how you can exercise them:

    • Disclosure. You have the right to request a report showing the personal information collected, shared, and sold about you.
    • Deletion. You have the right to request that we delete any personal information collected from or about you.
    • Correction. You have the right to request that we correct inaccurate personal information collected from or about you.
    • Opt-Out of Sale/Processing. You have the right to opt out of the sale of your personal information. This will also opt you out of targeted advertising or profiling. To opt-out click here.
    • Non-Discrimination. We shall not discriminate against you based on your exercise of any of the above rights.

    You may submit a request to enact any of the above rights by clicking here to submit a request or calling us at 855-663-0150. You may also submit your request by mailing a letter to the address at the bottom of this policy. Please be sure to include your full name, email address, and which type of request you are making in your letter.

    Your “Do Not Sell or Share” Rights Under the CCPA. Under the California Consumer Privacy Act (CCPA), California residents have the right to opt out of Ticketmaster sale or sharing of their personal information, as defined by the CCPA. California residents may exercise this right to opt out online by submitting a “Do Not Sell or Share My Information” request here. Alternatively, California residents may submit a request to opt out of sales or sharing by calling us at 855-663-0150.

    To verify your identity, we may collect information such as your full name and email address. This information will be compared to our existing records to verify the identity of the individual submitting the request. We may also require you to confirm your request via an automated email message before responding to your privacy rights request. Depending on the sensitivity of the information requested and the type of request, we may require additional information to verify your identity before responding.  We will respond to your request within 45 days if possible and required under the law. Please note that if you we deny your request, you may appeal this denial by contacting us using the information at the bottom of this policy.

    Personal Information Collected:

    • Names and Aliases
    • Physical Address
    • Phone Number
    • E-Mail Address
    • IP Address
    • Unique Identifiers
    • Interactions with Customer Service
    • Information about transactions made on our services
    • Fan Preferences and Attributes
    • Cookies/Web Beacons - We use tracking tools like browser cookies and web beacons. To learn more about these tools and to control them, please click here.

    Sensitive Personal Information. Please note that we will never use or disclose any sensitive personal information you give us except to provide you with the goods and services you have requested or for the limited purposes allowed under the law.

    Personal Information Disclosed for a Business Purpose or Sold/Shared:

    Categories of Personal InformationPersonal InformationDisclosed for a Business PurposeSoldCategories of Third-Party Recipients
    IdentifiersNames and AliasesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Physical Addressxx
    Phone Numberxx
    E-Mail Addressxx
    IP AddressxxBusiness Partners, Technical Service Providers
    Unique Identifiersxx
    Unique Tax Identifiersx Government Entities
    Commercial InformationInteractions with Customer Servicex Technical Service Providers
    Information about transactions made on our servicesxxBusiness Partners, Data Brokers, Technical Service Providers
    Individual’s Preferences and Attributesxx
    Internet/ Electronic ActivityCookies/Web Beaconsxx
    Device Attributesxx
    Sensitive Personal InformatioSSN/TINx Technical Service Providers, Government Agencies
    Health Informationx
    Drivers License/Passport Numberx
    Demographic InformationxTechnical Service Providers
    Precise Geolocationx

    Personal information that you provide for a specific purpose will not be sold or used for targeted advertising or profiling in furtherance of decisions that produce legal or similarly significant effects.

    You may designate an authorized agent to submit requests on your behalf. For an authorized agent to be considered verified, you must provide the authorized agent with signed, written affidavit to make such requests or a power of attorney. We may follow up with you to verify your identity before processing an agent’s request. Failure to follow these instructions may result in our inability to process your request.

    To view our CCPA request metrics, please click here.

    “Shine the Light” Law. If you are a California resident and have an established business relationship with us, you can email us to request a list of the personal information we have shared with third parties for their marketing purposes. We will also give you a list of the third parties that have received your information. You can make a request one time each year. Mention in your email that you are making a "California Shine the Light" inquiry. We will respond within 30 days.

    Do Not Track. Our websites and apps are not designed to respond to "do not track" requests from browsers.

    Our websites respond to global privacy control—or “GPC”—signals, if we detect that a browser is communicating a GPC signal, we will process that as a request to opt that browser and device out of ‘sale’ via cookies and tracking tools on our website. Note that if return to our website from a different device or use a different browser on the same device, you will need to opt out (or set GPC for) that browser and device as well.

Pravidla Ochrany Soukromí
Pravidla Ochrany Soukromí
PÉČE O VAŠE
ÚDAJE

Zavedli jsme bezpečnostní opatření, která nám umožňují chránit vaše údaje. Bezpečnostní opatření, která používáme, závisí na typu shromažďovaných informací. Pokud se domníváte, že byl pod vaším jménem vytvořen neoprávněný účet, kontaktujte nás. Nejsme zodpovědní za webové stránky a aplikace třetích stran. Pokud kliknete na odkaz třetí strany, budete přesměrováni na webové stránky, které nemáme pod kontrolou. Tyto zásady se nevztahují na postupy ochrany osobních údajů na takových webových stránkách. Pečlivě si přečtěte zásady ochrany osobních údajů jiných webových stránek. Naše stránky mohou také zobrazovat obsah třetích stran s jejich vlastními soubory cookie nebo sledovací technologie.

Jak dlouho uchováváme vaše osobní údaje?

Váš účet Ticketmaster. Váš účet je vaší digitální identitou na platformě Ticketmaster. Zajišťujeme pomocí něj, aby vaše nákupy vstupenek byly bezpečné a propojené s konkrétním člověkem. Je také primárním ukazatelem pro určení toho, jak dlouho budeme uchovávat vaše údaje.

Vaši aktivitu zaznamenáme, kdykoli si zakoupíte vstupenku, přihlásíte se ke svému účtu nebo s námi interagujete. Informace, které o vás zpracujeme, budeme uchovávat tak dlouho, dokud váš účet bude aktivní. Například budeme:

  • Uchovávat vaše nákupy nebo oblíbené položky, abychom vám mohli doporučovat relevantní události;
  • uchovávat vstupenky přiřazené k vám, abychom mohli i nadále poskytovat akce pravým fanouškům; a
  • udržovat vás účet ověřený a bezpečný.

Vaše údaje budou smazány, pokud buď (1) požádáte o smazání svého účtu – v takovém případě dojde ke smazání vašeho účtu a souvisejících údajů maximálně do 90 dnů v závislosti na časových rámcích požadovaných vašimi místními zákony; nebo (2) váš účet bude 7 let neaktivní.

Kromě tohoto pravidla odvíjejícího se od účtu je uchovávání vašich údajů určováno také podle následujících faktorů:

  • Poskytnutí služeb, o které jste požádali. Například když si od nás zakoupíte vstupenky nebo služby, nemůžeme smazat váš účet, pokud máte nadcházející událost, protože byste se zakoupené akce nemohli zúčastnit.
  • Uchovávání vašich údajů, když to vyžaduje zákon. Například některé údaje o nákupech budeme uchovávat pro účetní a daňové účely i poté, co svůj účet smažete.
  • Zpracovávání určitých údajů s vaším souhlasem. Pokud nám například poskytnete podrobnosti o vašich potřebách souvisejících s přístupností a poté souhlas s tímto zpracováváním odvoláte, tak tyto údaje vymažeme.
  • Bezpečnost a ochrana. Rovněž uchováváme omezené množství údajů v samostatných databázích za účelem zajištění bezpečnosti našich platforem, například kvůli odhalování a předcházení podvodům, posilování ochrany kybernetické bezpečnosti nebo prosazování našich podmínek a zamezení jakýmkoli pokusům o jejich obcházení.

Když naše lhůty pro uchovávání vyprší, tak buď:

  • Údaje bezpečně smažeme; nebo
  • údaje anonymizujeme. Například když budeme chtít vykázat meziroční tržby, uchováme údaje o prodejích, ale odstraníme veškeré údaje, které spojují prodej s konkrétními osobami, jež nákupy provedly.

Přenos dat

Vzhledem k tomu, že jsme součástí globální skupiny společností se sídlem ve Spojených státech, může se stát, že budeme muset předat vaše údaje mimo zemi vašeho bydliště. K tomu dochází, když:

  • Využíváme sdílené služby poskytované skupinou společností Ticketmaster, přičemž některé společnosti této skupiny se mohou nacházet mimo zemi vašeho bydliště. Například vytváření a údržba naší globální platformy probíhá především ve Spojených státech a Velké Británii.
  • Během turné umělců světové úrovně mohou být v případech, kdy tito umělci sídlí mimo zemi vašeho bydliště, předány vaše údaje do zahraničí, abyste měli co nejlepší zážitek.
  • Využíváme globální poskytovatele služeb, jako jsou ti uvedení výše.

Při přenosu informací platí přísná pravidla, která zajistí, že vaše data budou stále chráněna na vysoké úrovni. Tam, kde to uděláme, zajistíme, aby byla zavedena vhodná ochranná opatření. Pokud jsou vaše informace přenášeny mimo váš místní trh, používáme smluvní opatření a interní mechanismy vyžadující, aby příjemce dodržoval standardy ochrany soukromí vývozce, použijeme jeden z níže uvedených mechanismů.

  • Smluvní doložky, jako jsou standardní smluvní doložky schválené Evropskou komisí a případně dalšími regulačními orgány.
  • Závazná podniková pravidla
  • Závazná podniková pravidla pro správce

Pokud si přejete získat více informací nebo kopii příslušných dokumentů, Kontaktujete nás.

Subjekty Ticketmaster podle země

Správce údajů zpracovávající vaše údaje je přidělován podle toho, na kterém trhu máte účet nebo předplatné.Skupina společností Ticketmaster si také poskytuje vzájemné podpůrné služby, kdy jedna společnost jedná jménem druhé a stává se z ní zpracovatel údajů jednající jménem správce údajů, kterému jste údaje poskytli.

ZeměSpolečnostAdresa
AustraliaTicketmaster Australasia Pty Ltd111 Cambridge St, Collingwood VIC 3066, Australia, PO Box 1670, Collingwood VIC 3066, Australia
New ZealandTicketmaster NZ LtdLane Neave, Level 8, 48 Shortland Street, Auckland Central, Auckland, 1010, New Zealand
AustriaTicketmaster Gmbh Niederlassung Wien (Austrian Branch)Alser Str. 21/9, A- 1080 Wien,Austria
BelgiumTicketmaster Belgium N.V.Esplanade 1 box 33,1020 Brussels, Belgium
BrazilTicketmaster Brasil Ltda. / CNPJ No. 42.789.521/0001-10Avenida Nova Independencia, 87
ChileTicketmaster Chile SpACalle Benjamin Nº 2935, Office 802, commune of Las Condes,Santiago
Czech RepublicTicketmaster Česká republika, a.s.Jungmannova 26/15, Nové Město Praha 1, 110 00, Czech Republic
DenmarkTicketmaster Danmark A/SGammel Kongevej 60,5th, 1850 Frederiksberg C,Denmark
FinlandTicketmaster Suomi OyKeskuskatu 6, 00100 Helsinki,Finland
FranceTicketnetImmeuble CityLife, 28 allée d’Aquitaine, 92000 Nanterre
GreeceTicketmaster Hellas S.A.26 Vouliagmenis Avenue,Glyfada, 166 75 Athens,Greece
GermanyTicketmaster GmbHSpree-Forum, Alt-Moabit 60, 10555 Berlin (Tiergarten),Germany
CyprusTickethour (Cyprus) LimitedGiannou Kranidioti 10,Nice Day House,6th Floor, Flat/Office 602,1065 Limassol, Cyprus
IrelandTicketline Unlimited Company t/a Ticketmaster2nd floor, College Park House,20 Nassau Street,Dublin 2, D02 VY46
IsraelTicketmaster Israel Ltd.7 Yitzhak Rabin Blvd,Rishon Lezion, Israel
ItalyTicketmaster Italy s.r.l.Via Pietrasanta 14,20141 Milano, Italy
NetherlandsTicketmaster B.V.Regulusweg 5,2516 AC 's-Gravenhage,The Netherlands
NorwayBillettservice ASTorggata 5, 0181 Oslo,Norway
PeruTicketmaster Peru S.A.Calle Bolognesi N° 180, Miraflores, Province and Department of Lima
PolandTicketmaster Poland sp. z o.o.ul. Bukowińska 22b,02-703 Warsaw, Poland
QatarTicketmaster Doha, LLCAl Jaidah Square, Regus Doha Downtown, 63 Airport Road, 1st Floor, Umm Ghuwailina Zone 27,P. O. Box 23289, Doha, Qatar
Saudi ArabiaTicketmaster Arabia Company LLCKing Fahad Road, Al Olaya, P.O. Box 300807, Post Code 12214,Riyadh, Kingdom of Saudi
SpainTicketmaster Spain S.A.U.Paseo San Juan, 104, 6º2ª -Barcelona
SwedenTicketmaster Sverige ABBox 12247, 102 26 Stockholm,Sweden
SwitzerlandTicketmaster Schweiz AGZürichstrasse 125,CH 8600 Dübendorf,Switzerland
United KingdomTicketmaster UK Limited30 St. John Street, London, England, EC1M 4AY
TurkeyBiletix Bilet Dağıtım, Basım ve Ticaret A.Ş.Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad.Vadi İstanbul 3B/2-3 Sarıyer –İstanbul,TÜRKİYE
ThailandThaiticketmajor Co.,Ltd 3199 Maleenont Tower, 27th Floor Rama 4 Road, Khlong Tan Subdistrict, Khlong Toei District Bangkok, 10110 Thailand
UAETicketmaster Middle East FZ-LLCUnit 304-305, Block C, Office Park Building, Dubai Internet City, PO Box 502729, Dubai,UAE
South AfricaTicketmaster South Africa Proprietary Limited6th floor, Earlgo Building, 2 Park Road, Gardens, Cape Town, South Africa 8001
MexicoVenta de Boletos por Computadora, S.A. de C.V.Independencia No. 90, Colonia Centro, Alcaldía Cuauhtémoc, C.P. 06050, Mexico City, Mexico
SingaporeTicketmaster-Singapore Pte. Ltd.2 Stadium Walk, Singapore Indoor Stadium, Singapore 397691
TaiwanTixcraft Inc.10F., NO.270, SEC. 3, Nanjing E.Road., Songshan DIST., Taipei City,10551, Taiwan (R.O.C.)
CanadaTicketmaster Canada Holdings ULC1 Blue Jays Way, Suite 3900 Toronto, ON M5V 1J3, Canada
United StatesTicketmaster L.L.C9348 Civic Center Drive, Beverly Hills, California 90210, USA